Tävling till helgen.

Nu är det dags för PTC äntligen!!
Denna tävlingen skulle egentligen varit i slutet av mars men som vi alla märkte så fanns det inte en chans att man skulle kunna få i båten i det blöta pga all is vid den tiden.

Men nu äntligen så är fiskeförbudet över nu på lördag 1/6 i kalmalsund.

Så igår var jag med två polare och handlade på oss lite prylar.
För min del så blev det fyra trevliga gäddspinnare till helgens fiske.


Samt en grymt trevlig väska från D.A.M där man får plats med lådor och allt annat man kan behöva på sjön.


Ett rymligt toppfack gillar jag skarpt så nu får jag med mig allt jag behöver och samlat på samma ställe. 

Fick även hem min skinnywolf ersättare samt en ny the wolf Torsk.


Ska få smaka på vattnet i Kalmar är tanken. 
Som vanligt så är jag mycket nöjd med attitudebaits service.
Beställa på måndagen och ligger i lådan på tisdagen är inte dåligt vill jag påstå.

Så nu har man fixat iordning på båten och packat väskan med det som kan tänkas funka på stora gäddor.

Ha det gött.
Skrik till om ni ser oss på tävlingen.

Kommentarer