Semester

Ja nu har det gått en vecka på semestern och tyvärr så har det inte blivit så mycket fiskande än.
Några enstaka vänder efter abborre har det blivit.

Provade drivankarna när jag var ute sist och kan starkt rekomendera dessa!
Med min bensinmotor så ligger jag som lägsta fart på ca 2knop och när jag slängde i dessa två (utan att röra reglaget) så damp farten ner till 0,8knop.
Och båten blir vänligt stabil även i lite sjö.
Mycket nöjd!

Annars har min tid mest upptagits av altanbygge som resulterat i en bra solbränna lokalt i nacken ;-)

Och så fick vi skaffa en pool nu när det finns gott om plats för det. 

Så detta är de närmaste fiske jag har kommit på en vecka.. 
Albin blev glad för sina nya fiskar i poolen..

Ska försöka komma ut på lite fiske snart så då blir det mer här.

Innan dess blir det bara semester och jämna ut solbrännan som gäller..


Kommentarer