Vem kommer inte ihåg detta?


Ja alla kommer väl ihåg Visst nappar det med Bengt Öste och Larz-Thure Ljungdahl som gick på SVT i med start den 16 Mars 1980 och visades i flertalet omgångar fram till början av 1990-talet.
Jag är lite för ung för att ha följ detta sedan starten men det har ändå satt ett minne hos mig.

Så just idag på jobbet satt vi och diskuterade detta så nu sitter jag här och söker på lite program, rena nostalgin när man kikar på detta, nu delar jag med mig utav detta till alla er som också har minnen från det ljuva -80 och -90 talet. Även ni som inte kommer ihåg det kommer njuta det lovar jag.




Här kommer länken till hela 19 avsnitt.
(klicka på texten för att komma rätt)





Se nu till å avnjut dessa avsnitt i väntan på våren.


Skitfiske på er alla där ute.






Kommentarer