Nytt utseende på bloggen

Ja som ni ser så har jag valt att ändra lite smått i bloggen, funderar på större förändringar under vintern.

Får se hur långt jag kommer med detta, skulle gärna vilja få till en snygg och enkel logga med, men jag har visst för höga krav på hur det skall se ut och en dålig förmåga att föra vidare till andra det jag ser i mitt huvud... Men men skam den som ger sig, bara att ge sig in i kampen för att lyckas.

I övrigt så har det inte varit så himla mycket fiske den sista tiden, de rundor som blivit har varit hemma på sjöarna runtomkring.
Har plockats upp några mindre gäddor, det är fortfarande för varmt i vattnet för att det riktiga höstfisket skall dra igång.

Har bokat in två vändor till kalmarsund nu i höst iallafall, den ena över en dag och den andra en helhelg som kommer bli grymt trevlig tror jag.

Är även på jakt efter en känga att ha när jag fiskar, lättare sagt än gjort kan man säga för det finns ju vissa krav.
Den skall vara vattentät och vara lätt och följsam samt inte kosta några astronomiska summor.
Om det är någon som har ett bra tips så maila mig gärna.

Som sagt det är lite saker på gång så nu hoppas jag på att allt går som jag vill denna gången.



Skit fiske på er!!





Kommentarer