Antal besökare på bloggen


Såg precis att det snart är 10 000 visningar av bloggen, vilket jag tycker är helt galet med tanke på att jag inte gjort någon reklam alls för den mer än en klibba på båten..

Kul att ni läser det jag skriver, min tanke med bloggen är mest att skriva av sig lite med jämna mellanrum och få ur sig lite av alla idéer som finns i skallen.

Nu är båten undanstoppad och prylarna ligger på hyllan i väntan på våren, kommer troligen hända endel under vintern när det gäller utrustning för både gädda och abborre.
Håll utkik här så kommer jag uppdatera när det händer nytt och roligt.

Kommer nog även att fortsätta med att dela med mig av trevliga och roliga filmer, finns ju tonvis på tuben och diverse andra ställen.


Ha det kanon alla som läser om mitt fiske mm.



Kommentarer